Hosted by uCoz
Новая страница 1

архивдик материалдар

 

 

Башкы бет

 

Жалпы методика.

 

1. Математиканы окутуунун методикасы предмети

       1.1. Математиканын илим катары өнүгүшү жөнүндө.

       1.2. Математиканын орто мектептин окуу предмети катары мүнөздөлүшү.

       1.3. Математиканы окутуунун методуна мүнөздөмө.

 

2. Орто мектепте математиканы окутуунун максаты

       2.1. Математиканы окутуунун жалпы билим берүүчүлүк максаты.

       2.2. Математиканы окутуунун тарбиялык максаты.

       2.3. Математиканы окутуунун практикалык максаты.

 

3. Математикадагы жана аны окутуудагы илимий методдор

       3.1. Математиканы окутуудагы байкоо жана тажырыйба

       3.1.1. Байкоо.

       3.1.2. Тажырыйба (эксперимент).

       3.2. Математиканы окутуудагы салыштыруу

       3.2.1. Салыштырууга мүнөздөмө.

       3.2.2. Салыштыруунун математиканы окутуудагы колдонулушу.

       3.3. Математиканы окутуудагы анализ жана синтез

       3.3.1. Анализ жана синтезге кыскача мүнөздөмө.

                3.4. Математиканы окутуудагы жалпылоо, абстракташтыруу жана конкрет-тештирүү.

       3.4.1. Жалпылоо менен даректештирүүнүн (специализация) математиканы окутуудагы ролу.

 

4.  МАТЕМАТИКАЛЫК ТҮШҮНҮКТӨР ЖАНА АЛАРДЫ ОКУП-ҮЙРӨНҮҮ

      4.1. Түшүнүк, анын мазмуну жана көлөмү.

      4.2. Түшүнүктөрдүн теги жана түрү боюнча байланыштары.

      4.3. Түшүнүктөргө аныктама берүү.

      4.4. Түшүнүктөрдү классификациялоо.

               4.5. Математиканын мектеп курсуна түшүнүктөрдү киргизүү методдору.

      4.6. Математикалык түшүнүктөрдү өздөштүрүү.

Hosted by uCoz